herpaderpa

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Vanlig kväll ...

Av Robin Möller - 15 augusti 2011 22:37

Sitter här i lanar med älsklingarna, förutom Krille :(

Aja, drog nyss till Gabbe's och skulle köpa lite lanprylar.


När vi e typ där så kommer en random snubbe och trycker upp Johan mot väggen och början säga typ "Where is the closest fucking takeaway, Tell me where the fucking takeaway is" Vi sa att allt va stängt då svarade han "Oh my god guys, your making me so fucking piss'd off, You want me to kick you ass?"

Sen gick vi in på Gabbe's C:


SEN VA HAN BORTA! HAHA

Nu har jag å niclas tankar på att köpa onepiece eller en sån där onepiece som ser ut som ett djur.. C:



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Möller - 26 augusti 2011 01:17


Hejsan. Skrev inte så mycket idag om hur de har varit med skolan och så. Får väl ta och göra de nu!   I Tisdags så vare ganska lugn dag. Började dock kvart över 8 och slutade halv 3. Men vi hade bara 2 lektioner och 1 timmes lunch rast. Fick typ ...

Av Robin Möller - 25 augusti 2011 11:15

TJEFA. Sitter i skolan och e ascool. Sitter med mina bitches : Lukas, Lucas, Lowe, Gustav och Camille (Fjortis)   Ska snart käka, typ något med svamp...    Orkar inte skriva mer. För det e tråkigt atm, så jag skriver typ... Nångång i framtide...

GAY

Av Robin Möller - 22 augusti 2011 18:32

Rubriken = Efterbliven Okay, sorry för att jag inte skrev något igår men jag va inne i stan med mina snälla vänner C:. Vaknade upp igår av att Wille smsade mig och så åkte han, jag och Crissy till plattan och satt där och var coola . Drog h...

Av Robin Möller - 21 augusti 2011 04:13

Jahapp. Hemma nu ifrån stan. De va ganska gött ändå! Tanken var ju att jag skulle åka på The Voice och träffa Jennifer och Fanny och de gjorde jag fast drog typ direkt för artisterna sög. Drog till plattan och träffade lite folk istället C: Va ...

Av Robin Möller - 20 augusti 2011 00:12

Som rubriken säger!   Har spenderat hela dagen på Ung08 med en massa folk. Åkte dit med Marcus, Niclas och Chasse. Träffade Wendela och hennes syster sen. Träffade lite folk på plattan och från plattan typ Mee, Johannes, Tonton, Shaydan, Stefan...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards