herpaderpa

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Robin Möller - 26 augusti 2011 01:17

Hejsan. Skrev inte så mycket idag om hur de har varit med skolan och så. Får väl ta och göra de nu!


I Tisdags så vare ganska lugn dag. Började dock kvart över 8 och slutade halv 3. Men vi hade bara 2 lektioner och 1 timmes lunch rast. Fick typ världens godaste mat också, Svamprisotto med Bacorullad kyckling. Älskar fan min linje. Min klass de fett awesome. Lovar att vi e de mest efterblivna i hela UBG...


I Onsdags så typ hade vi först hygienkunskap typ.. Pratade om hur man ska städa ett kök! Sen så va de servering på restaurangen iaf. Vi var 15 pers som skulle ta hand om det. 19 bord bara fast endast 15 användes så... De va sjukt segt haha, fick typ inte göra så mycket :P Men fick iaf samma mat som de andra. Tog en blodig biff med bearnesesås och potatis, fan va gött de va. Sen va de bara att städa allt...


Igår så typ hade vi skittråkigt. Började 8:30 med engelska. Man skulle typ skriva något brev om sig själv och lite sådär. Sen vare matte, då skulle man plasta in sin mattebok! Lucas va fan bäst på de. Hahah, ingen av oss va direkt bra. Fick lite luftbubblor här och var men skitsamma xD

Sen va de svenska... DE sög. Världens bitchigaste lärare. De första hon gör e att skrika på oss. Man bara WTF?!

Sen skulle man typ skriva 2 meningar och sen skicka vidare och så. Berättelserna handlade väldigt mycket om Sova, Fåglar, Camille fjortis. Osv...


Kom hem vid 3 idag kanske.  Satte mig vid Antons data och spelade lite WoW så töntig som jag är. Mamma ringde sen och hämtade mig. Så just nu lyssnar jag på lite musik och chattar med Ella och Mee <3. 


Idag vet jag inte vad som händer :/

Kanske träffa Mee :) 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards