herpaderpa

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Ung08

Av Robin Möller - 20 augusti 2011 00:12

Som rubriken säger!


Har spenderat hela dagen på Ung08 med en massa folk. Åkte dit med Marcus, Niclas och Chasse. Träffade Wendela och hennes syster sen.

Träffade lite folk på plattan och från plattan typ Mee, Johannes, Tonton, Shaydan, Stefan, Dexter, Viktor och vad nu alla hette. Kommer inte riktigt ihåg med e va gött :3 


Lite senare träffade vi Ella och Klara. Fick ett par ascoola glasögon bara för att vi va snälla och delade ut ett papper (Y)

Gjorde en ascool hat med den tog CHASMINE sönder... Gick omkring och pratade med typ massa fjortisar. Vissa blev rädda för mig pga min Drop Dead Tröja :C


Drog hem sen och fixade en tjocktröja för att de regnade så extremt.

Träffade Alice och Elias sen och de va gött. Kom precis hem, är äckligt blöt nu :C.

Så jag ger gärna ut kramar till de som vill ha ;) 



Sitter nu och lyssnar på


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Möller - 26 augusti 2011 01:17


Hejsan. Skrev inte så mycket idag om hur de har varit med skolan och så. Får väl ta och göra de nu!   I Tisdags så vare ganska lugn dag. Började dock kvart över 8 och slutade halv 3. Men vi hade bara 2 lektioner och 1 timmes lunch rast. Fick typ ...

Av Robin Möller - 25 augusti 2011 11:15

TJEFA. Sitter i skolan och e ascool. Sitter med mina bitches : Lukas, Lucas, Lowe, Gustav och Camille (Fjortis)   Ska snart käka, typ något med svamp...    Orkar inte skriva mer. För det e tråkigt atm, så jag skriver typ... Nångång i framtide...

GAY

Av Robin Möller - 22 augusti 2011 18:32

Rubriken = Efterbliven Okay, sorry för att jag inte skrev något igår men jag va inne i stan med mina snälla vänner C:. Vaknade upp igår av att Wille smsade mig och så åkte han, jag och Crissy till plattan och satt där och var coola . Drog h...

Av Robin Möller - 21 augusti 2011 04:13

Jahapp. Hemma nu ifrån stan. De va ganska gött ändå! Tanken var ju att jag skulle åka på The Voice och träffa Jennifer och Fanny och de gjorde jag fast drog typ direkt för artisterna sög. Drog till plattan och träffade lite folk istället C: Va ...

Av Robin Möller - 18 augusti 2011 19:36

Första dagen i skolan avklarad. Stämningen va ju jättefin... Alla va helt knäpptysta. Men annars va de inte så farligt. Skönt att få börja nytt och gå de man vill gå.   Har valt Restaurang Livsmedel för de som undra . Jag tar över kvinnans jobb X...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards